Friday, December 13, 2013

GLUTAKING ADVANCE UNTUK KULIT PUTIH MULUS

 


GlutaKing adalah makanan tambahan yang  sangat berkesan terhadap tanda-tanda penuaan dan membantu untuk memperbaiki struktur kulit yang kusam, tona kulit tidak sekata, kedutan dan kulit yang berjerawat. Ia akan membantu dalam proses pencerahan kulit anda dan memberikan kesan yang lebih bersinar serta berseri.

Pengambilan Glutaking yang konsisten membantu untuk memberikan kulit yang lebih anjal dan licin. GlutaKing bukan sahaja baik untuk kulit anda, ia juga membantu dalam proses detoksifikasi  toksin dalam tubuh anda serta membantu meningkatkan sistem imun anda, keseimbangan hormon dan pelbagai fungsi sokongan.

Apakah Kelebihan Glutaking atau dikenali sebagai GK?

Formulasi GlutaKing dihasilkan dengan menggabungkan elemen-elemen terbaik untuk menyokong pembentukan kulit yang sihat terutamanya untuk wanita asia. Gabungan ini merupakan yang paling ideal bukan sahaja untuk kesihatan kulit bahkan juga untuk kesihatan dalaman badan amnya.


 

 Antara kelebihan GK ialah :
Pencerahan Kulit
- Meningkatkan kecerahan kulit dan lebih bersinar – Kandungan asas glutathion merupakan anti oksida terbaik yang membantu menghalang radikal bebas dan membentuk satu lapisan bagi menghalang sinaran UVB yang merosakkan kulit.
- Selain itu, ia membantu menghambat proses melanosit lantas membantu mengurangkan pigmentasi (jeragat), tompok-tompok hitam, titik penuaan dan melasma dan meninggalkan kulit yang lebih cerah sekata tanpa noda.

Anti Penuaan
- Bahan asas dalam Glutaking merupakan agen yang progresif bertindak untuk mencerahkan freckles, titik penuaan, melasmelingkaran gelap bawah mata dan hiperpigmentasi. 
- Kolagen marin berkualiti tinggi membantu untuk mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah terutamanya pada area tepi mata, dahi dan glabelar.
- Asid amino bertindak secara seiring dengan kolagen untuk membentuk struktur kulit yang lebih kuat pegangannya, membantu bertindak untuk meningkatkan proses fibrolasi serta meningkatkan sintesis protein pada struktur kulit
- Kulit akan lebih anjal, lebih elastik dan lebih lembab..

Kesihatan
- Kesihatan hati – GK dengan tambahan glutation akan memangkinkan pengeluaran glutation asal dalam hati manusia iaitu anti-oksidan semulajadi. Glutation akan bertindak untuk sebagai agen detoksifikasi, membersihkan toksin dari dalam badan dan menukarkannya kepada bahan yang berasaskan air dan senang dikumuhkan melalui ginjal manusia.
- Memperbaiki system imunisasi – GK akan bertindak untuk menjaga fungsi imunisasi dalaman badan dan mencegah dari pertumbuhan sel-sel kanser.
- Memperbaiki kualiti tidur dan menambah tenaga – GK membantu untuk membersihkan dan melancarkan perjalanan darah di samping itu membantu untuk meningkatkan tenaga dalaman.

 

HANYA

RM100SM/ RM105SS

FREE POSTAGE

 

SMS/WHATSAP 0137721201

 

 

LIKE PAGE
www.facebook.com/numiesbeautyshop
FOLLOW INSTAGRAM (numiesbeautyshop)
http://statigr.am/feed/numiesbeautyshop
FOLLOW BLOG
numiesdream.blogspot.com
ADD WECHAT
numiesbeautyshop

add whatsap
add wechat
add line
0137721201
(numiesbeautyshop)

 


No comments:

Post a Comment